dinsdag 20 augustus 2013

3 favoriete L'oréal Paris producten

Het franse bedrijf; L'oréal Paris, die inmiddels zo populair is dat niemand er meer omheen kan, heeft ontzettend veel producten op de markt gebracht met super kwaliteit. Naar mijn mening is L'oréal een van de betere merken in onze winkels. Het kost dan misschien ook wat meer dan andere merken, maar ik als L'oréal-fan heb het er zeker voor over! Ik heb dan ook veel producten van L'oréal Paris waarvan heel veel mijn favoriet zijn, toch heb 3 favorieten opgezocht in mijn stash die ik het allerbest vind.

L'oréal Paris the foundation true match super-bledable
Elke dag sta ik voor de keuze om die dag foundation aan te brengen of BB cream. Omdat foundation toch wel echt een wat dikker laagje is op je huid en nog wel eens wat puistjes kan veroorzaken kijk ik dan ook goed naar hoe mijn huid er die dag voor staat. Als ik een rustige huid heb met weinig oneffenheden kies ik voor foundation.
Altijd als ik voor foundation ga gebruik ik mijn 'L'oréal Paris the foundation true matc super-bledable'. Ik vind dit echt de allerfijnste foundation die er is, ik heb er al meerdere getest maar dit is echt mijn allergrootste favoriet! Hij is lekker vloeibaar waardoor je niet heel erg je best hoeft te doen om het te verdelen op je gezicht. Met een kleine hoeveelheid heb je al voldoende om je gezicht te bedekken, en dekt het goed. Het is geen maskerfoundation, wat inhoud dat je echt een hele dikke laag hebt op je gezicht waardoor je echt een soort maskereffect creeert, persoonlijk vind ik dat namelijk heel lelijk staan. Het is ook een mooi flesje, met een fijne drukdop, er komt een goede hoeveelheid uit als je hem indrukt. Dit is dus mijn ultieme favoriet wat foundation betreft en raad ik zeker aan! Deze foundation kost €15,99.



L'oréal Paris New Nude Magique BB Cream 
Zoals ik al vertelde kies ik elke dag of ik voor foundation ga of BB cream. Als ik een dag voor de BB cream ga is dat omdat ik dan een onrustige huid heb. Puistjes, roodheid, gevoelige huid, voor dat soort kwesties ga ik dus voor de BB cream. Dit doe ik omdat BB cream lekker luchtig is en heel vloeibaar en lichtjes  aanvoelt.
Ook mijn BB cream is van L'óréal, ik heb de 'Loréal Paris New Nude Magique BB cream, L'oréal heeft meerdere soorten met verschillende kleuren, ik heb de paarse variant.
Er zitten mini paars/zwarte bolletjes in de substantie waarvan ze zeggen dat daar het pigment in zit dat verkleurd naar de kleur van je huid. Ik vind deze BB cream ontzettend fijn omdat het altijd je eigen kleur omdat het kleurt naar je huidskleur. Hierdoor vermijd je kleurverschil bij de nek of oren.
Ik ben erg te spreken over deze BB cream en hij doet goed zijn werk, hij kost€14,99.


L'oréal Paris volume million lashes extra-black
Mascara is voor mij echt onmisbaar, ik heb van mezelf al hele volle wenkbrauwen dus daar doe ik nooit zoveel aan. Soms vragen ze wel eens wat je het belangrijkste onderdeel van je hele make-up routine, bij mij is dat overduidelijk mascara, en dus niet zoals bij de meeste je wenkbrauwen. Ik heb van mezelf vrij lange wimpers waardoor als ik geen mascara op heb, je dat wel heel erg goed ziet. Zonder mascara ben ik dus echt nergens en de allerfijnste mascara is nogmaals van L'oréal.
Ik heb momenteel zelf de 'volume million lashes extra-black' in gebruik, ik heb telkens een andere mascara van L'oréal. Welk koop ik altijd van de lijn 'volume million lashes'. Dit zijn de allerfijnste mascara's met het allermooiste resultaat volgens mij. Bij mijn wimpers doen ze het echt perfect, het enige nadeel aan dit product is dat hij vrij geprijsd is, namelijk €17,99. Toch heb ik het er helemaal voorover!




 Dit zijn dus mijn favoriete L'oréal Paris producten allertijden, deze producten koop ik ook altijd weer opnieuw en is het geld zeker waard!

See you soon x Lara

Geen opmerkingen: