dinsdag 13 augustus 2013

Astor Shine Deluxe Jewels

Lipgloss, een echte finishing touch voor je make-up look. Ik ga de deur niet uit voordat ik wat op mijn lippen heb, ofterwijl ik ben verslaafd aan lipproducten! Lipgloss, lippenstift, maar ook met labello's red ik het. Ik vind het super belangrijk dat mijn lippen er goed verzocht en zacht uitzien, en dat natuurlijk ook daadwerkelijk zijn. Van die schrale lippen met barstjes erin vind ik zo verschrikkelijk, daarom heb ik dus altijd een lipproduct bij me. 

Laatst was ik ergens en gingen we een drogist in, heerlijk vind ik het altijd om aan allerlei soorten make-up te zitten en te testen. Natuurlijk kon ik niet afblijven van de lippenafdelingen, ik zag er weer zoveel mooie tussen zitten. Ik heb uiteindelijk mijn keuze gemaakt, namelijk deze 'Astor Shine Deluxe Jewels' nummer 009, met de kleur 'Pink Ruby'. Ik ben niet bekend bij het merk 'Astor', deze lipgloss kocht ik voor 5,85. Je kan natuurlijk veel goedkoper een mooie lipgloss inslaan maar ik vond hem zo mooi dat ik het er zeker voor over had. 


Deze lipgloss heeft als vele andere soorten, een doorschijnende verpakking. Hiermee kan je goed de daadwerkelijke kleur van het product zien. De bovenkant is zilver, met verschillende vlakken waardoor het iets wegheeft van een diamant. Het is een superluxe verpakking waarmee de zilveren letters het helemaal afmaken! 


 De lip aplicator is net zoals normaal zacht en met een flexibel uiteinde waardoor je hem goed en precies kan aanbrengen. De kleur is supermooi roze maar geeft niet een heel overheersend roze kleur. Op mijn lippen glanst hij prachtig en heeft hij een lichtdoorschijnende kleur maar wel degelijk met een roze ondertoon!


De substantie van dit product voelt niet heel plakkerig aan op je lippen. Het is en blijft natuurlijk wel een lipgloss en die plakken altijd wel een beetje maar het droogt niet snel uit en geeft gewoon een zacht en heerlijk verzorgend effect op je lippen. Hierdoor blijft de lipgloss lang zitten en maakt hij je hele look perfect af!

Ik ben dus he-le-maal weg van deze Astor lipgloss, ik raad hem echt iedereen aan. Hou je niet van lipgloss? Nou ik kan je verzekeren nadat je deze hebt geprobeerd ben je om. Ik als lipproducten-fan ben weer helemaal gelukkig en kan weer even vooruit met deze. 
Spreek jullie snel weer

dikke kus Lara

2 opmerkingen:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Heyhoi!
Je hebt echt een super leuke blog, ik ga je zeker blijven volgen. Toevallig heb ik deze lipgloss gekregen en ben ik er ook helemaal weg van.
Ik ben zelf net een blog begonnen over beauty, fashion en lifestyle dus een beetje hetzelfe. Als je het leuk vind om een keer te kijken: gewoonmayke.blogspot.nl , misschien spreek ik je nog vaker.
x Mayke.