zondag 25 augustus 2013

nieuws over de site

Haay allemaal,

Vandaag plaats ik een ander artikel dan normaal, geen mode-artikel, geen beauty-artikel, en ook geen lifestyle-artikel. Vandaag ga ik het hebben over de site, ik hoop dat jullie het niet erg vinden.
Plaats een reactie of doe mee! Dat lijkt me super.

Zoals jullie misschien wel weten ben ik nog een beginnende blogger, daarom sta ik voor alle soorten van samenwerking open (klik hier voor contact; http://beautylifenl.blogspot.nl/p/contact.html ).
Ik heb een poosje vooruit gewerkt waardoor ik elke dag wel een artikel kon posten voor jullie.

Toch heb ik bedacht dat ik vanaf nu niet dagelijks meer een artikel plaats, maar vanaf nu 3 dagen in de week. Om precies te zijn, is dat; maandag, woensdag, en zaterdag!
Ook wordt de woensdag een dag waarop ik een artikel plaats waarin ik iets review, of informatie geef over een nieuw product op de markt. De andere dagen laat ik vrij waarin ik allerlei onderwerpen kan behandelen. Hierdoor kunnen jullie je meer verheugen op een nieuw artikel en blijft het wel altijd origineel en leuk!

Mijn 2e nieuwtje is dat ik  bereid ben om winacties te gaan houden. Hierbij verloot ik beauty-pakketten of lossen producten die nieuw op de markt zijn. Je kan dus verwachten dat ze meestal een waarde zullen hebben van; €10,- à €20,- . Jullie kunnen hiervoor je mening achterlaten of juist iets voor doen!

Laat dus bij de comments van dit artikel je reactie achter, of jullie dit leuk vinden en of jullie bereid zijn om mee te doen!

See you soon x Lara

1 opmerking:

Merel | The Blonde Tales zei

Leuke blog!
Heb je bloglovin' , want dan volg ik je wel even!
Veel succes nog!

Liefs,
Merel

blonde-tales.blogspot.nl xx