zaterdag 3 augustus 2013

Zomer, vind ik het beste seizoen van allemaal. De zomervakantie, waarbij je nergens aan hoeft te denken, kan uitslapen. Op vakantie gaan, voor sommigen. Leuke dingen doen, kortom het is gewoon echt fantastisch vind ik! Bij de zomer vind ik het ook altijd heel belangrijk lekker te ruiken, met al die warmte meestal zweet je soms nog wel eens, en het is ook gewoon lekker om fris te ruiken. Om zeker te zijn dat je lekker ruikt, heb ik hier een aantal producten die ik zelf erg fijn vind, die budget zijn, en heerlijk ruiken.

Om überhaupt fris te zijn moet je natuurlijk wel douchen, maar met wat? En welke deo moet je nou gebruiken? En bovenal welk parfum of welke body mist is nou echt Summerproof? Hier zet ik ze op een rij voor je:


- De 'Palmolive Aroma Therapy absolute relax' deze fles heeft een speciale mooie vorm. Hij is knalpaars en doorschijnend. Als je deze geur voor het eerst ruikt, ruikt het niet perse lekker maar heel erg kruidig en apart, maar als je met deze douchegel heb gedoucht, ruik je na afloop zo lekker zomers en fris. Ik rook de geur steeds als ik dan de badkamer weer inliep nadat ik had gedoucht en dat ruikt dan zo lekker! De geur van de showergel blijf je ook nog wel eventjes ruiken. Er zitten hier verder geen scrub-bolletjes in of iets anders, maar hij is een absolute aanrader.
- De 'Nivea Hawaii flower & oil' douchegel, is een combinatie van olie, douchegel, en mini scrubbolletjes. Deze douchegel schuimt heerlijk tijdens je douche, hij maakt je fris en schoon. Dit is ook een super lekkere showergel, om weer heerlijk te ruiken. Zoals de naam al zegt, een 'Hawaii flower' geur, het ruikt ook echt naar vakantie en bloemen inderdaad. Het is een super lekkere combinatie en ik krijg echt het idee alsof ik op vakantie ben tijdens het douchen, en ook daarna. Deze mooie helderblauwe zee kleur, van de verpakking met gele scrub-bolletjes en de bloem op de voorkant, maakt het helemaal af! 
Met alleen douchegels zijn we er nog niet, ook deo speelt een belangrijke rol, in deze zomer vol hitte. Daarom vertel ik jullie ook wat mijn favo 2 deos zijn.
 
- De eerste deo is de 'Dove go fresh cucumber & green tea scent' deze deo verfrist je meteen helemaal op waardoor je je meteen een stuk zekerder voelt. Zoals de naam ook al zegt, ruikt hij naar komkommer en green tea, op de spuitbus zelf staat dat hij 48 uur beschermd, natuurlijk moeten we dat met een korrel zout nemen, maar hij ruikt in ieder geval heel lekker.
En om het natuurlijk af te maken, een parfum, of een body mist. Ik vind in de zomer een body mist wel erg lekker omdat een parfum zo zwaar is, en in de zomer is een body mist lekker luchtig en ruik je toch heel erg lekker en dezelfde geur als een parfum, mijn favoriet is eentje van 'Victoria Secret' namelijk 'Victoria's Secret Angel body mist' deze ruikt zo lekker fris echt een zomerse geur, en met de luxe flacon is hij echt perfect!
Als het goed is, hangt er nu echt geen zweetlucht, of stankgeur om je heen, en ben jij op en top voorbereid op de zomer 2013 
 
 
 
Prijzen:
Dove go fresh deo cucumber & green tea scent ; €2,20
Palmolive Aroma Therapy absolute relax ; €2,75
Nivea Hawaii flower & oil ; €3,45
Victoria's Secret Angel Body Mist ; €18,95
 

Geen opmerkingen: