dinsdag 27 augustus 2013

Chanel Poudre Cristalline

De Chanel Poudre Cristalline is een matte witte poeder van Chanel. De poeder zorgt voor een matte transparante en natuurlijke look, ook dient hij ervoor om make-up te laten zitten op de plekken waar het moet zitten, en gaat glimmende plekken tegen. 


Het is een mat transparant potje, nou eigenlijk kan je het beter een pot noemen. De pot heeft de grootte van een handformaat. Hij is dus mat transparant met zwarte letters. Het zwarte is afgeleid uit de grote glimmende draaidop van de pot. Hij is zwart glimmend met daar middenin het onvergetelijke welbekende witte 'Chanel-teken'. 


De inhoud van deze pot is een witte poeder. Het lijkt exact op meel, even poederig, even wit, en dus exact dezelfde substantie. Onderin de pot zit een dikke voorraad van de witte poeder. Er zit een scheiding tussen de voorraad en de poeder-massa die je gebruikt voor op je kwast, namelijk een soort plasticke cirkel die bijna helemaal dicht is behalve de gaatjes die erin zijn gemaakt. Als je de pot op z'n kop houdt en een beetjeschud, komt de poeder door de gaatjes heen naar de plek waar je je kwast in de poeder dept. Natuurlijk tik je de kwast goed af tegen de rand daarna, als je een dikke witte meellaag wilt voorkomen

Het is een ontzettende fijne poeder om je look mee af te poederen. Natuurlijk zorg je er goed voor dat er niet een dikke laag op je kwast zit. Je voelt gewoon je kwast op je gezicht. De poeder is geurloos. 


Ik ben erg enthousiast over deze poeder. Hij laat mijn make-up heel goed op z'n plek zitten en omdat ik af en toe nog wel eens last heb van glimmende plekjes helpt dit enorm goed. Ik glim veel minder en het matteert mijn gezicht enorm. Ik vind het resultaat ook natuurlijker eruit zien. 



Ik vind de poeder dus heel erg aan te raden omdat ik er zelf ontzettend enthousiast over ben en blij mee ben. De poeder is bij diverse winkels en diverse sites te kopen. De prijzen verschillen zo wel eens maar het ligt rond de €40,- à €45,- euro. Het is wel zeer prijzig maar je doet er echt ontzettend lang mee en het is echt een top poeder. Dit is dan ook het enige nadeel wat ik hieraan op te merken heb. 

Liefs,
Lara

(Ik zie net pas dat er allemaal witte vlakken zijn, en dan weer grijze. Ik weet niet waar deze vandaag komen. Excuses voor de verwarring)

1 opmerking:

Eline zei

Heel erg mooi ziet het er uit, lijkt me een fijn product, dat wordt sparen :3