vrijdag 23 augustus 2013

L'oréal Paris Nude Magique BB blush

Deze L'oréal Paris Nude Magique BB blush, zag ik laatst liggen bij de afdeling van L'oréal. Het sprak me heel erg aan dat hij vloeibaar was en ik was meteen in dit nieuwe prouct geïntresserd. Ik kon hem dan ook niet laten liggen en heb hem meegenomen.

Dit nieuwe product heet 'L'oréal Paris Nude Magique BB blush, univeral rosy blush'. Het is een vloeibare blush uit een tube. hij heeft een mooie paarse draaidop en paars glimmende letters. verder nog wat roze en zilveren details, die het er erg mooi laten uitzien. Het is een kleine tube, ongeveer het formaat van je pols tot de grens van je vingers.

De substantie is een olieachtige massa, het voelt vetting en gelly aan. Wat wel fijn aanbrengt, het enige probleem is dat je al gauw je hele wang eronder smeert wat natuurlijk een raar gezicht geeft.

Als je de blush uitveegt kreeg je een mooie roze kleur, zoals ik al vertelde is het moeilijk te bepalen als je het alleen op de appeltjes van je wangen wilt of jukbeenderen. Hierdoor krijg je dus al gauw een wat onverzorgder effect wat we niet willen creëren, daarom zou je het beter met een kwast kunnen aanbrengen.


Nadat je de olieachtige massa hebt aangebracht blijf je nog een tijdje een vettige wang houden, na een poos trekt dat wel in en voelt je huid zacht en zie je de blush nog wel een beetje.



Voordelen vloeibare blush:                                                                                     Voordelen poeder blush:
- Verzorgd je huid                                                                  - Gerichter aanbrengen waardoor je het alleen
- Geeft een mooie glans uit zichzelf                                                             op plekken krijgt waar je het wilt
- Makkelijk aan te brengen                                                                                 - Verschillende kleuren van
- Alleen het product voor nodig                                                                                               - Goedkoper



Ik ben nog niet helemaal om door dit product, ik vind het heel leuk bedacht maar het effect wat het geeft vind ik niet perse beter dan een normale poeder blush. Het is zeker een mooie kleur, maar of het echt zoveel beter is dan de oude vertrouwde poeder blush ben ik nog niet over uit .
Toch ga ik het zeker nog wel eens dragen maar vind het toch wel duur voor het resultaat wat het geeft!

 See you soon x Lara

Geen opmerkingen: