donderdag 15 augustus 2013

inspiration

Zoals jullie misschien wel weten blog ik nog niet zolang, toch heb ik al aardig wat gepost. Ik moet ook inspiratie halen uit dingen voor mijn artikelen die ik dagelijks plaats. Ik vind het super leuk om te bloggen maar er staat niet 1, 2, 3 een goed artikel voor mijn neus, daarom ga ik jullie vandaag vertellen waar ik mijn inspiratie uit haal.

1.  Een van mijn grootste inspiratiebronnen zijn natuurlijk andere beautybloggers, ik kijk rond op hun sites en check goed waarover ze allemaal bloggen. Ik ben niet zo iemand die dat dan exact kopieert of over exact dezelfde onderwerpen blogt. Ik vind het belangrijk dat jullie wat hebben aan mijn artikelen, zoals misschien inspiratie, wat ik haal uit andere bloggers. Ook kunnen jullie uit mijn reviews dingen halen die je misschien zelf wel wilt proberen, en anders wil ik een boodschap in een artikel meegeven. Ik volg dus bepaalde mensen hun blogs en hierdoor leer ik weer veel van hun, en krijg ik weer nieuwe ideeën voor nieuwe artikelen en dus inspiratie om nieuwe dingen voor mijn blog te maken.

2.  Ook haal ik ontzettend veel inspiratie uit plaatjes, of videos, een van mijn allergrootste favorieten is dan ook het bekende 'We heart it'. Dit is een site waar duizenden afbeeldingen worden geupload over het leven, doodnormale dingen, en quotes. Dit helpt me en inspireert me om door te gaan met bloggen en leuke dingen erop te zetten. Op mijn site zijn dan ook de meeste foto's van ; http://weheartit.com/?page=1. Neem zeker een kijkje als je het nog niet kent, want sinds ik het gebruik (nu een half jaar ongeveer) ben ik er helemaal weg van. Elke dag check ik weer nieuwe plaatjes en ze zijn allemaal stuk voor stuk super mooi en bijzonder en waar.


3.  Natuurlijk vind ik ook veel inspiratie in het dagelijks leven, winkels, landschappen, mensen. Dat is natuurlijk mijn aller allergrootste bron van inspiratie. Soms vind ik het moeilijk om een onderwerp te vinden om over te schrijven. wat mijn nummer 1 is in goede of slechte tijden, wat mijn allergrootste steun is, is muziek. Muziek maakt mijn dag altijd compleet, sommige nummers verwoorden zo goed wat je voelt of vind en sommige nummers laten je gewoon even helemaal ontspannen wat je soms echt nodig kan hebben. Daarom heb ik altijd oortjes of een koptelefoon bij me. Overal waar ik ben moet ik muziek kunnen luisteren, zonder muziek zou ik niks zijn. Eigenlijk inspireert heel veel me, boeken, films, muziek, plaatjes, blogs. Oftewel het maakt niet uit waar je je bent, met wie je bent, altijd kan je dingen bedenken.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen waar ik mijn inspiratie uit haal, en misschien wel tips hebben gehad!
Spreek jullie snel weer
x

Geen opmerkingen: