maandag 19 augustus 2013

P2 Color Victim lakjes

Laatst kocht ik 2 lakjes van het merk P2. Ik kende het merk al wel maar had nog geen ervaring met de nagellakjes van het merk. De kleuren die ik heb gekocht zijn ; '890 lost in paradise' en '570 So Cool'. De potjes zijn vierkant, en nijgen naar het rechthoekige. Met hun glazen onderkant en zilveren doppen en letters stralen ze toch net iets meer klasse uit.
Het merk P2 verkopen ze in o.a. Duitsland, Frankrijk, en nog een aantal andere landen, maar helaas niet in Nederland. Ze hebben niet alleen nagellak, maar alle soorten make up-basissen, oogschaduws, mascara's, lipproducten, alles hebben ze eigenlijk wel. De meeste Nederlanders kopen hun P2 producten in Duitsland.




Ik vind de kleur '890 lost in paradise' prachtig. Het is een metaal groen/blauwe kleur met een supermooie glans. In het potje lijkt hij ook een beetje goudachtig, maar als je de kleur eenmaal hebt aangebracht is het toch wel een overduidelijke groen/blauwe kleur. Het lijkt wel echt op een metallic nagellak, als je hem in het licht houdt zie je een aantal verschillende kleuren; goud/oranje/blauw/groen. Hij dekt goed, 1 laagje was al oké maar het 2e laagje maakte het net iets mooier. Het is een normale substantie, niet heel dik en niet heel dun. Het kwastje is gewoon fijn, niet een heel dik kwastje, wat ik persoonlijk wel iets fijner vind lakken. 
Door de prachtige glans van deze lak in het licht zie je een prachtige kleur. Je handen lijken er ook een stuk bruiner door.



De kleur; '570 So Cool', is een elektrisch blauwe kleur. Zoals ik laatst in artikel; 'mode winter 2013' al vertelde, komt elektrisch blauw deze winter helemaal in. Het is een hele mooie sprekende donkerblauwe kleur. Er zit ook hier weer een glans in en een hele kleine donkerblauwe glitter waardoor hij het lakje net iets meer glamour geeft en toch wat aparter wordt. Ik vind deze kleur werkelijk prachtig haast nog net iets mooier dan de andere kleur. Dit is ook een echte winter/najaar kleur die je allebei de seizoenen door kunt dragen. Hij combineert makkelijk en geeft toch een winters effect.





Deze lakjes zijn niet alleen prachtig, maar ook budget-proof. Beide kleuren kocht ik voor maar €1,55, wat ik echt onbegrijpelijk vind.




Ik vind de kleuren namelijk supermooi, en de kwaliteit is ook prima. Hij lakt fijn, dekt goed, en hebben hele mooie kleuren.




Dit merk heeft me dus heel erg verrast, de prijsklasse is namelijk te vergelijken met ons welbekende 'Essence' wat echt een budget merk is. Essence heeft trouwens ook prima kwaliteit maar P2 vind ik persoonlijk toch net iets verrassender. 




Je kan dus zeker concluderen dat ik enthousiast ben over de lakjes van P2 en ook andere producten die ik van dit merk heb bevallen me uitstekend. Ik raad echt aan als je een toevallig een keer bij onze Oosterburen bent een kijkje te nemen in o.a. de DM een grote drogisterijketen in Duitsland (ook verkopen ze het in Frankrijk zoals ik al vertelde). 


 (570 So Cool )          

 ( 890 lost in paradise )



Als je in aanraking komt met het merk P2, MOET je gewoon een nagellak proberen. Ik weet ook dat dit merk sandstyle lakjes heeft!

See you soon
x Lara


Geen opmerkingen: