vrijdag 2 augustus 2013

'The Color institute'

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over het merk 'The Color institute'. Mijn tante gaf mij laatst een soort tas/box met allemaal make-up producten, ik ben gaan kijken naar de kwaliteit en het of het goed gepigmenteerde producten zijn. Ik verwachtte er niet veel van, en dacht dat het een soort beginners make-up set zou zijn. Tot mijn verbazing waren de lipsticks, lipgloss, mini-mascara en oogschaduws van prima kwaliteit.                           
 
  
Je kan de producten natuurlijk niet vergelijken met de producten van 'Loréal' of 'Maybeline' en noem ze maar op. Ik zou het vergelijken met de producten van 'Catrice', ook de prijsklasse ligt in die buurt. Ik ben gaan surfen op het internet naar het merk en tot mijn verbazing verkochten ze het ook nog op 'eBay' wat wij modebloggers waarschijnlijk allemaal wel kennen. Ze verkopen vooral veel boxen, sets, en paletten, een los oogschaduwtje zal je dus niet gauw aantreffen bij het merk.

 
 
 


De oogschaduws doen het prima maar natuurlijk niet waanzinnig, wel prima gepigmenteerd.

De lipsticks zijn na 2 keer opdoen ook aardig goed van kleur, zo ook lipgloss, dat is maar hoe dik of gepigmenteerd je zelf de kleur wilt.
 

 
Helaas is de blush die ik heb, niet goed, je ziet hem amper, op een paar glitters na.
 
 

Ik vind het een oké merk, het bevalt prima maar ik zou toch eerder gaan voor de producten van 'Catrice' 'Loréal Paris' 'Maybeline' of 'NYC'.  Als jullie toch interesse hebben, en een kijkje willen nemen, weet ik dat ze het verkopen op eBay, ik zal de link van de site onderaan dit artikel plaatsen. Verder ben ik niet bekend met dit merk en weet ik ook niet waar ze het verkopen, en of ze het überhaupt in bekende winkels hebben.



 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en als jullie vaker reviews willen laat dat dan weten.

Dikke kus Lara!


link eBay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=the color institute&_fscr=1

Geen opmerkingen: