zaterdag 31 augustus 2013

update

Hoi allemaal,
we hearth it - Yahoo! Image Search Results

Het is zaterdag en volgens mijn nieuwe schema komt er weer een artikel, vandaag een update over van alles en nog wat en mij.
De meesten meiden die nog op school zitten moeten maandag weer beginnen, of zijn al begonnen. Als je mij vraagt wat school is, zou ik je dit geven als antwoord; LIKE HEL! Al die vreemde irritante docenten werken me altijd op de zenuwen en dan al die regeltjes, wat wel mag, en wat niet mag. Daar komt ook nog eens al die bergen huiswerk bij en het vroege opstaan. Het enige positieve zijn dan vrienden, die slepen je dan er misschien nog een beetje doorheen.
Het lijkt wel of de zomervakantie nog nooit zo snel is gegaan, het zou gister kunnen zijn dat het is begonnen. Natuurlijk is dit heel cliché, want dit zeggen we elk jaar, maar ik heb echt nog nooit zo'n snelle zomervakantie gehad. We hebben echt een superzomer gehad voor nederlandse begrippen, dat was echt geweldig voor mij als warmte-mens. Na die koude lange winter hebben we dat ook wel verdiend maar toch vond ik het heel wat.

Even wat anders, ik ben erg geïnspireerd laatste tijd door vele bloggers en heb wat ideeën op gedaan. Nu ben ik er zelf nog niet helemaal zeker van of jullie het ook leuk zouden vinden. Nou WHATEVER, ik leg het op tafel en laat dan graag weten wat jullie ervan vinden. Het lijkt me leuk om dus (zoals jullie al wisten) een prijzenpakket weg te geven, natuurlijk ga ik dat niet zomaar doen. Mijn idee was, om bij de 500 views een prijzenpakket weg te geven, van waarschijnlijk een waarde van rond de €25,- , daarnaast ook nog 2 andere kleine prijzen voor 2 anderen. Wat je daarvoor zou moeten doen, is dus aan veel mensen laten weten over mijn blog en een kijkje laten nemen, en daarnaast om een van de 3 prijzen te winnen. Een mail naar mij sturen waarom je het zou willen winnen Voor jullie is dat leuk, maar natuurlijk voor mij ook!
Laat me dus weten of jullie dit leuk zouden vinden om te winnen en het is of course, een en al beauty en fashion. Zorg dus dat al je vriendinnen een kijkje gaan nemen en mail mij!
Dit gebeurd uiteraard alleen bij de 500 views!

Oke, ik ben dus officieel verslaafd aan chocola. Iedereen zegt het altijd, maar ik kan niet meer zonder. Als ik verdrietig ben eet ik chocola, als ik vrolijk ben eet ik chocola, als ik boos ben eet ik chocola. Ik wil hier niet mee zeggen dat ik een vreetzak ben. Maar het is gewoon zo lekker, oke dat dus even tussendoor ;)

Herkennen jullie het wel eens, dat je met een jongen praat en dan ineens is het over. Je had altijd geweldige gesprekken en een beetje flirten, maar dan opeens heeft hij weer zo'n lullige bui. Dat hij echt superflauw is en allemaal kut grappen maakt. Ik vind dat zo stom aan jongens, altijd maar als het hun uitkomt. Het betekend niet meteen dat je 'in love ' bent, maar dat je gewoon goede leuke lieve gesprekken mist. Het is zo vervelend dat het dan opeens weg is.. Maar weet je wat het is, altijd komt het goed of is het beter zo, leer er dus maar gewoon mee omgaan!

Oke dit was even een meidenpraatje en een update over van alles en nog wat.

Hope you enjoy, en laat een reactie achter!! ↓↓

Liefs,
Lara

2 opmerkingen:

Lieze zei

Leuk dat je een prijzenpakket gaat weggeven! En ik snap je helemaal, deze zomervakantie ging ook echt héél snel!

Myfashionwayup zei

Heel leuk idee! zo'n prijzenpakket! Hoe is het gegaan?

http://beautylifenl.blogspot.nl/