zaterdag 10 augustus 2013

back to school

De zomervakantie is natuurlijk nog vol aan de gang, maar zo onderhand moeten we ook weer gaan denken aan school (helaas). Hoe kan je toch nog weer een beetje leuk het nieuwe schooljaar ingaan, daar ga ik je vandaag antwoorden op geven. Ik dacht dat het misschien wel leuk is om af en toe bij een artikel een introfilmpje te doen, zo ook bij deze video. Laat weten of jullie dit leuk vinden, alvast veel plezier met kijken!





....En om weer ready te zijn voor school, heb ik hier alvast een aantal leuke agenda's en een leuke back to school outfit!



    





BACK TO SCHOOL OUTFIT



Alle items van deze outfit komen van de H&m, hieronder geef ik de prijzen van deze artikelen; 
Jeans jack denimblauw: 49,95
Ciffon blouse zwart: 24,95
Bikerbroek kakigroen: 29,95
Lae boots van imitatiesuède zwart: 29,95
Set van 20 armbanden goud: 4,95

Ik hoop dat je nu helemaal ready bent voor het schooljaar 2013/2014,
spreek jullie snel weer!
En laat me weten of jullie een video voor een artikel vaker leuk vinden,
dikke kus 

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb al veel leuke schoolagenda's gezien! Maar hier in België (of toch bij mij) krijg je een agenda van de school, die als officieel document geldt... Zou wel graag zo'n vrolijke agenda willen!

Keep on bloggin'!
Summer