maandag 26 augustus 2013

what about; necklace & statement kettingen?

Necklace kettingen, wie kent ze niet? Sinds een tijdje kunnen we niet meer om ze heen en zelfs niet meer zonder ze. Grote kettingen met veel diamanten en kleur vonden vele altijd 'To much', dat droeg je niet dagelijks alleen op grote feesten of gala's. Beroemdheden droegen ze, niet normale meiden als wij?
Totdat de necklace kettingen inkwamen, nu kan je ze voor heel weinig krijgen bij ontzettend veel winkels en webshops. Maar de vraag is, kan die wel? Hoe moet je hem combineren? En waar kan je ze voor weinig binnenhalen?
No worries, ik vertel het je allemaal vandaag!

Hoe herken je ze, wat is nou het verschil tussen een normale ketting, statement ketting, en een necklace ketting? Nou, waar je een necklace ketting aan herkend, is dat hij kort is wat inhoud dat hij vlak langs de nek loopt meestal. Ook de opvallende details, neonkleuren, diamanten, veel glitters, of grote patronen die ze erin verwerken. Er zijn superveel verschillende soorten, basics en opvallende, het is natuurlijk net waar je van houd.

Het combineren zien sommige als een probleem, maar het is juist zo gemakkelijk. Trek een mooie zwarte broek aan of een normale jeans, een effen shirt met lange mouwen of een effen vestje erover. Hierdoor creeër je een hele veilige en doodnormale saaie look, maar door een supergave ketting erbij met veel kleur en mooie details val je helemaal op en is je outfit meteen helemaal af. Je kan er dan nog voor kiezen om een basic hak bij de dragen of juist een kleur in je schoen te kiezen die terugkomt in de ketting waardoor het bijpassend wordt en toch ook origineel.
Je kan dus de gaafste outfits met deze I-catchers maken!


En nou denken een hoop meiden natuurlijk: Ja hallo, allemaal wel leuk en aardig met die trends enzo maar ik met me zakgeld word hem ook niet. Nou geen zorgen want tegenwoordig kan je ze o-ve-ral krijgen, voor soms wel  €5,- , natuurlijk is de kwaliteit van je ketting wel een  stuk minder dan dat je er meer in zou investeren. Ook zijn er natuurlijk duurdere, de normale prijs in winkels ligt rond de  €10,- à  €15,- .
Hieronder laat ik een aantal diverse kettingen zien van verschillende prijsklasses die je online kunt krijgen.
Forever 21 €10,90
Forever 21 €8,90
 Opvouwbare Golden Plated Crescent Alloy Ketting (verschillende kleuren)
Mini in the box €4,59 (momenteel 50% korting)
 Gold Plated Alloy acryl Zircon onregelmatig patroon Ketting
Mini in the box €6,98
mint - Ketting - Geel
Zalando €24,95 (ook in neon-roze, en neon-oranje verkrijgbaar)


Ze zijn er in allerlei kleuren en maten, dus voor ieder wat wils. Ik vind het zeker een Must-have item van deze winter 2013. Haal ze dus snel en voordelig in huis!


mededeling:

Ten slotte wil ik even zeggen dat ik nu ook een account voor beautylifenl heb op; bloglovin. Dit is een leuke site waar jullie me kunnen volgen en wie weet ik jullie. Volg me dus snel om op de hoogte te worden gehouden van mijn blog en nieuwe artikelen. 


See you soon x Lara

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eerlijk gezegd is dat niet echt mijn ding. Sommigen zijn wel erg mooi!

Keep on bloggin',
Summer

Unknown zei

Ik vind ze heel mooi!