vrijdag 16 augustus 2013

Laatst revieuwde ik de 'Miss Sporty Cat's eyeliner', die was me goed bevallen en vond ik het beste. Tot nu, ik heb laatst de 'Maybeline NY eyestudio Lasting Drama Gel Eyliner 24H'.
Ik had al een poosje het idee om een gel eyeliner te kopen van Catrice, steeds kon ik die niet vinden. Toen ik een keer bij de afdeling van Maybeline NY stond te kijken, zag ik dit doosje met een gel eyeliner, en kwastje liggen. Ik was meteen verkocht, door het dunne kwastje wat je kon testen.


Het setje zit verpakt in een luxe glimmend doosje, die lang uitloopt in een dunne kant. Als je het doosje opent krijg je een mat transparant potje te zien met een zilveren deksel. Hier zit de Gel Eyeliner in, de producten zien er waanzinnig mooi uit. Het kwastje is dan ook ontzettend dun en stevig, gelukkig net zo stevig dat hij nog wel glad en zacht aanvoelt was dus ook prettig voelt bij de wimperrand.



Toen ik het potje opende zag ik een mooie zwarte kleur. De Substantie werkt ontzettend prettig, hij is vloeibaar maar ook wel stevig, ongeveer als Becel boter die 5 minuten uit de koelkast staat. Hierdoor haal je makkelijk wat zwarte gel eyeliner op het kwastje en kan je de dunste lijntjes zetten.


Maar wat vind ik nu uiteindelijk fijner? De soort Eyliner stift, of de gel eyeliner. Ik ben van mening dat de gel eyeliner iets meer tijd in beslag neemt dan de Eyeliner stift. Dit komt omdat je met de stift in een keer een streep kunt zetten, toch duurt het misschien wat langer met de gel eyeliner, maar krijg je ook een veel beter resultaat. Je kunt met dit kwastje de allerdunste lijntjes zetten en een prachtige wing maken. Ook kan je het pigment bepalen en de dikte, wat zowel onmogelijk is bij de andere vormen van eyeliner.

Ik persoonlijk ben na dit eyeliner setje om, voor mij niet anders meer dan deze Gel Eyeliner van Maybeline. Ik ben al niet zo'n held met eyeliner aanbrengen, maar sinds ik dit heb ontdekt gaat ook mij het gemakkelijk af!


De eyeliner is voor €12,95 te koop in diverse winkels. Ik ben helemaal fan van dit setje van Maybeline, en vind het geld het absoluut waard! 


See you soon
x Lara

1 opmerking:

Jamie zei

Ik zat te twijfelen of ik hem zou kopen, maar ik denk dat ik dat wel ga doen nu ik jou er zo positief over hoor!
X http://pretty-black-sunset.blogspot.nl/