zondag 4 augustus 2013

REVIEW; miss sporty cat's eyeliner

Eerst moet ik hier een verhaal bij vertellen.
Ik ben laatst het dorp in geweest, en ik had een eyeliner nodig. Ik dacht laat ik eens investeren in een wat duurdere eyeliner, toen heb ik de 'Liner Feutre ultra black' gekocht van 'Boirjois'. Ik dacht dat het echt een super eyeliner zou zijn, want in de winkel was hij super en ik had er €12,- voor betaald . Toen ik de volgende ochtend zin het hem uit te testen, en ik hem aanbracht, deed hij het niet. Er kwam gewoon 0,0 pigment vanaf!! Daar was ik echt niet blij mee, maar nog steeds had ik een nieuwe eyeliner nodig. Dit keer was ik er best wel klaar mee en ik heb ik de 'Miss sporty cat's eyeliner' gekocht voor , deze bevalt een stuk beter natuurlijk, het feit dat hij al pigment geeft.


Deze eyeliner is niet alleen fijn, maar heeft ook een gaaf uiterlijk. Hij mag dan wel zwart zijn, maar er zit hier een gaaf detail aan; het zilveren katje! Super schattig, en de letters ernaast in de zelfde zilveren kleur, super gaaf dus.



Deze soort van viltstift heeft een lang puntje, waarmee je hele dunne lijntjes kunt zetten, in een gewoon goede mooie zwarte kleur. Hiermee kan je dus goed een wing maken maar ook dunne lijntjes zetten die dicht bij je wimperrand zitten.

 
 
 hier heb ik een ooglook gemaakt met de eyeliner, je ziet een wing, maar een superdun lijntje!

 


Ik vind hem echt superfijn omdat je er alles mee kunt doen en bijna nooit iets hoeft weg te werken omdat hij toch super dun is. Het enige minpuntje is, dat hij niet 24uur blijft zitten, hij vervaagd wel snel. Persoonlijk vind ik dat wel echt een heel groot minpunt, maar dat kan je ook niet verwachten voor dat geld. Ik vind hem wel echt een aanrader, vooral omdat hij zo budget is en toch wel een goed resultaat geeft. Jammer is dat minpuntje, dat betekend dus veel oogschaduwbasis en niet teveel in je ogen zitten dus! Ik vind hem wel echt aan te raden!

x

Geen opmerkingen: