donderdag 8 augustus 2013

Miss Sporty Cat's Eyes Palette 004 Mineral Earth

Mijn favoriete oogschaduwdoosje van het moment is Miss Sporty Cat's Eyes Palette in de kleur; 004 Mineral Earth. Ik vind het prachtige kleuren, die natuurlijk op elkaar afgestemd zijn waardoor je een supermooie ooglook kunt maken met deze tinten!







Laatst kwam mijn moeder thuis met een oogschaduwdoosje van Miss Sporty. Het was een klein doosje met verschillende tinten, voornamelijk bruin/goud/brons. Ik vind het sowieso hele mooie kleuren om looks mee te maken, daarom vond ik het sowieso al een leuk palletje.
Het doosje is doorschijnend, met zilveren letters Miss sporty. Je ziet de kleuren goed door het doosje, waardoor je meteen weet wat je krijgt.






Natuurlijk weet je niet door de verpakking wat de kwaliteit van deze oogschaduws zijn, ik was er erg benieuwd naar. Nadat ik de volgende ochtend mijn oogschaduw basis had aangebracht pakte ik mijn kwasten erbij en begon ermee te experimenteren. Tot mijn grote verbazing kwam er echt super pigment vanaf. De kleuren waren prachtig bij elkaar en zelfs de soort highlight-kleur deed goed zijn werk. Er zitten 4 verschillende kleuren in dit doosje, namelijk; een donkerbruine, een goud/bruinachtige, een witte highlight, en een brons/beige kleur. Allemaal prachtig bij elkaar afgestemd en je maakt makkelijk een supermooie ooglook. Voor overdag wat lichtjes, maar ook voor een avondlook kan je het donkerder maken en over je hele ooglid gebruiken waardoor je lekker knalt en opvalt, en het dus ook daarvoor kan dienen.


Kortom, ik ben dus heel erg verrast door dit palletje, en ben razend enthousiast! 100% aan te raden en hoop dat jullie er net zoveel plezier van hebben als mij.

xxx


1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi palette!